Inovačné vzdelávanie v programe FinQ

Úspešne ukončené 20.02.2024 | Nitra

Rozvoj finančnej kultúry žiačok a žiakov (finančná gramotnosť)

Rozvoj komunikačnej kultúry a systémového myslenia žiakov v oblasti finančnej kultúry


Celková spokojnosť s inovačným vzdelávaním

Povedali o inovačnom vzdelávaní


Všetko bolo nad moje očakávania.


Už teraz má FinQ vynikajúcu úroveň, podľa mňa ste zohratý tím.


Všetko bolo fajn. Viem si predstaviť keby v budúcnosti portál EduQ fungoval ako plnohodnotná vzdelávacia platforma. T.z., že všetky pracovné listy by sa vypracovávali priamo v LMS bez potreby sťahovania. Prajem veľa šťastia ;-)


Priznám sa, že som na prezenčné vzdelávanie išla veľmi skeptická. Dištančné vzdelávanie bolo plné kompetencií a taxonómií, ktoré mi stačili na VŠ. Musím však povedať, že Vaše dnešné prezenčné vzdelávanie úplne zmenilo môj názor. Teším sa, keď pracovné listy budeme aplikovať na vyučovacích hodinách. Ďakujem Vám aj za dnešok, aj za prácu, ktorú ste si dali s FinQ.


Vyjadrenia účastníkov inovačného vzdelávania sú uvedené v pôvodnom znení, bez jazykových korektúr, aby bola zachovaná ich autentickosť.

Čo oceňujú učitelia na programe FinQ
Možnosť komplexnej prípravy – dištančné a prezenčné vzdelávanie
Prepracované metodické materiály, s ktorými sa dobre pracuje
Inovatívny prístup k vzdelávaniu
Zintenzívnenie spolupráce s kolegami z iných predmetov

Čo môže program FinQ priniesť do tried


Skvalitnenie vyučovacieho procesu, obohatenie vedomostí žiakov, skvalitnenie prijímania informácií.


Neustále zdokonaľovanie a rozširovanie vedomostí žiakov vo finančnej gramotnosti potrebných pre život.


Racionálne a konštruktívne zmýšľanie v oblasti finančnej kultúry, prínos pre žiakov viesť ich k rozhodnosti, samostatnosti, zodpovednosti. Pre pedagóga pestrá škála aktivít na vyučovacie hodiny vo forme metodických a pracovných listov.


Pre mňa a mojich žiakov využitie FinQ môže priniesť väčšiu aktivitu a zapojenosť žiakov, nadobúdanie vedomostí a pochopenie pojmov pútavým spôsobom prostredníctvom pracovných listov. Väčšia predstavivosť a názornosť pri práci s pracovnými listami v jednotlivých úrovniach môže viesť k väčšej motivácii žiakov učiť sa a chápať nové pojmy.


Vyjadrenia účastníkov inovačného vzdelávania sú uvedené v pôvodnom znení, bez jazykových korektúr, aby bola zachovaná ich autentickosť.